-->

Wednesday, September 26, 2007

Dah dekat sgt dah...!!!!
assalamualaikum...petunjuk Allah ada dimana2 dan hidayah Allah semakin dekat dengan kita namun siapa yang cerdik sahaja yang akan mengambilnya sebagai suatu yang bermanfaat...

apa yang saya nak tunjukkan kat anda semua adalah satu kejadian yang betul2 membuatkan saya rasa seperti telah lari jauh dari rahmat-Nya...

Ini adalah petunjuk sekaligus sebagai amaran untuk kita...agar kita sama2 bertaubat...

semua yang tertera di bawah adalah maklumat dri kawan saya...andaikata ada yang x masuk dek akal...terima lah sahaja dengan hati yg merendah diri kpd Allah...

---------------------------------


Peristiwa ini berlaku pada Subuh 6 Ramadhan -18 sept 2007 (kemarin).
Kejadian berlaku di sebuah surau di taman Tiram,Lunas,Kulim.(bersebelahan dgn taman aku)
Mengikut kata beberapa jemaah yg melihat kejadian ..pada subuh
6 Ramadhan itu beberapa keping mozek meletup dan lekang dari lantai.Tapi anehnya
mozek2 itu tak pulak pecah.Apabila mereka mengangkat dan mengalih kepingan2 mozek
ini..alangkah terperanjat mereka...melihat kalimah2 ynag tertera diatas lantai simen.

Surau ini yg aku tahu,penduduk2nya begitu mengimarahkan surau ini.Hampir setiap .
malam ,tak kira le bulan apa pun.. tazkirah.ceramah dan majlis2 ilmu kerap di buat di situ.
surau itu pulak terletak berhampiran dgn rumah mak mertua aku.jadi aku taulah serba sedikit.

Aku sendiri yg pergi melihat peristiwa kebesaran Allah tunjukkan pada bln Ramadhan ini
pada petang kemarin.Gambar ini aku ambil menggunakan terlefon bimbit .









0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?