-->

Thursday, February 21, 2008

Ada apa pagi ni??
Assalamualaikum sahabat semua...hari ni sungguh mengharukan hidup saya...huhu...~nak tau ke apa yang berlaku...?xkisah la..nak ke..xnak ke..saya nak cerita jugak...



hari ni 21hb 2..bersamaan hari khamis...myb disebabkan semalam..semangat yang berkobar-kobar membuatkan saya tersilap tengok jadual tugas. So, dengan berhati-hati...pagi tadi saya letakkan semangat yang kental untuk ke kuliah Ustaz Aidil..walaupun mengantuk macam nak pengsan...gagah jugak nak pegi..besa lah...semangat tengah berkobar2..



dengan kesejukan pagi yang menggigit..saya bangun dan mencapai selipar lalu melangkah ke Dewan Saidina Abu Bakar untuk mengikuti pengajian beliau...saya terlambat mungkin sudah 30 minit pengajian bermula...tapi seperti biasa, penuntut hanya setengah dewan sahaja dan mengakibatkan saya terpaksa duduk dihadapan..berhampiran Ustaz Aidil...(xla depan sangat..malu...=)



untuk permulaan pagi yang cun, mata ni segar je...sambil dengan syarahan beliau, mata ni asyik dok mencari rangkap matan yang dibahaskan beliau pada kitab member mana ntah...xcam muka...



makin dicari..makin hilang punca..nak tanya..takut mengganggu..so, saya diamkan dulu..maklumlah, semangat sangat sampai xnak bawak kitab...bukan terlupa tapi xnak...takut clap kitab..huhu...~



fitrah manusia, kalau dalam majlis ilmu memang mengantuk...tambahan plak orang yang macam saya...xbawak buku...2kali ganda ngantuknya..mula2 digagah jugak mata ni untuk dibeliakkan tapi apakan daya...setan buncit dok bergayut kat kelopak mata akhirnya saya kalah dan tertidor...yang menyedihkan diri saya ini, kalau tertido sampai duduk tegap...xmengapa tetapi gaya tidur saya mengalahkan orang sujud sajadah...rapat ke lantai..huhu..



kawan yang disebelah galak menyiku saya..soh saya bangun..tapi saya memang xtahan...ngantuk sangat2,,buat x peduli je kat member tu...ni kira xkisah sangat sebab yang sedar insinden ini hanya orang sebelah-menyebelah je...tapi satu insiden yang membuatkan saya xnak bangun dari meletakkan kepala dilantai..sangat2 membuatkan muka saya mcam muka tembok...



dalam keenakan tido yang panjang..diselangi syarahan Ustaz Aidil...tiba2 handphone saya berbunyi...kalau sekali sahaja...dan kemudian saya sedar..x mengapa...muka ni xla rasa kebas..myb bley lagi dok relaks tala muka kat Ustaz Aidil..tapi bila saya sedar e ndphone saya berbunyi..dah ada 2 misscall...huhu..entah berapa lama deringan handphone saya menyanyi...semua orang tengok saya...malu giler..nasib baik ustaz aidil x halau saya dari kelas beliau...myb dia faham..orang baru nak cari zup talaqqi macam saya...memang mcm ni...kehkeh...memalukan...



banyak lagi benda yang berlaku arini..semuanya akibat semangat yang gila2...hehe..bydaway..kalau da masa..saya cerita lagi...jumpa lagi...wassalam...

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?