-->

Sunday, February 24, 2008

fikrah menarik..??kat mana!!??
Assalamualaikum sahabat sekalin...hari ni saya lambat update blog plak...bz pasal apa ntah...tapikan..bila nak update..xtau lak nak tulis apa..xdak idea..sebelum nak menulis..mcm2 je idea yang kuar...

ha...! sebelum tu..nak bagitau sahabat2 sekalian..blog ni kan mcam diari + kolum dakwah...so..apa2 artikel dalam blog ni sama ada dicopy atau disalin semula...adalah artikel yang menjadi tarikan kepada saya...

maybe ada yang x penting..tetapi artikel yang saya salin ke dalam blog saya adalah tulisan atau berita yang ingin saya kongsi bersama2 sahabat2 sekalian...

jadi..jangan la sahabat2 sekalian fikir..saya ciplak artikel orang untuk memenuhkan blog saya yang sentiasa kosong..=)

hurm...sebenarnya banyak berita yang menarik tapi xsempat nak bubuh...kalam2 muhasabah yang macam saya letak kat sebelah kanan blog ni pun banyak lagi dalam fail bilik saya.cma x sempat nak tulis...

harap2 sahabat sekalian..banyak2kan la meng'komen' dan memberi pendapat serta idea kepada saya kerana penuntut seperti saya sekarang sangat dahagakan fikrah2 yang menarik yang GEMPAK...!!

salam ukhwah dari saya..semoga kita semua berada dibawah lembayung rahmat Allah....=)

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?