-->

Thursday, January 15, 2009

ada program....2007



naim kena tangkap
dek aku...
on the way nak pg
sabiek..
ada progrm..










huhu...
diorang dah pg
muhafazah..











aku plak kena candid...
apa2 je ...










ha..
kawan aku ni
dok tanta kot..
kalau x salah aku la..












spesis terbanyak kat mesir..
...............myb....,












dibalik himpunan tilam..
mesti ada org kat
dlm tilam tu...












wah..
rajin tol...
dalam program pon
bley ngaja org lagi..










candid fullroom..
saja buat kenang2an di mesir..









alamak..apsal hang balik malaysia
xnak dtg dah..
huhu~












pg program
kalau xak makan..
xnak pergi...











peace....alamak..
hurm...










tengok depan la..
apsal tgk camera..
x khusyuk la tu...











candid dari belakang ke depan..
siapa la yg tgkap..












seluk kocek..
xyah la bayar makan td..
free..
amboi..time ni la nak bayar..
tima lain xnak bayarkan..










3 ustaz..
erk..
bukan..
4 ustaz dijendela...
sorang lagi xsempat masuk..








perh..
mesti boring..
hahaha..
xpon..posing..











random..
like2feel freedom...











aku dgn amin..
weih..bila nak dtg rumah
aku lagi?











alamak...
the name like a bird
dengan hadi kl..
hadi dah balik malaysia la..

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?