-->

Thursday, January 15, 2009

dah banyak hari x sembang2....diari
bismillah..

hurm...keluhan..?
mungkin...
atau kepenatan...?

mungkin jugak...

tapi yang pasti mmg penat...rasanya dah 3 hari dok depan laptop kawan ni buat blog aku...sebenarnya lebih dari 3 hari..cma aku khususkan 3 hari sebab , bermula dari 3 hari lepas la aku 'bersihkan' blog dari akaun lama aku..akaun semadikasih tu dan beri nafas baru..moga2, lepas ni aku overload semangat yg entah kemana hilangnya...


actually, ada lagi saki baki...bila dengar saki baki, automaticly ..(betul ke eja ni) ... tinggal lagi ckit..tapi hakikat dia..banyak jugak la..cma xpenting sgt pon..yg tinggal hanya posting2 dari blog download lagu yg aku buat kat akaun satu lagi nun....


xbanyak mana pon lagu yg boleh didownload..senarai je yg banyak..
kebanyakannya, dah xleh pakai..ntah la sbb apa..myb aku xaktif pakai akaun uploader diorg kot..


aku baru lepas exam nahu 2 hari lepas...aku sebenarnya nak luahkan kat kawan2 tp takut diorg pk aku berlagak lak...apa2pun..sbnrnya aku tgk soalan2 tu nampak mcm mudah..sbb aku baru je baca...(ada la 2 soalan daripada 4 soalan)..baki tu yg susah .... gler..bagi aku..yg soalan lain, senang sgt...juz ta'rif dan aplikasi...


besa la..kunci ilmu tu kan hafazan..so, kalau x hafaz ttp xleh buat awalaupun senang..itu la yg jadi kat aku..aku cma harap, parent aku x suruh balik malaysia..bukan ada sbb apa pun aku xnak balik, cumanya aku xmampu nak kawal diri aku bila ada di malaysia...

aku akan jadi liar..sbb..?

aku ni minat sgt2 kereta...berapa kerat sgt ustaz2 ni (ala2 ustaz pon termasuk..)...minat dgn kereta..?modify...makeup...aku rasa semua nak jaga standart..itu mmg baik...tp aku ni je yg kureng...dah mmg minat aku mcm tu...nak xnak..aku akan bercampur dengan mat trek2...untuk kongsi ilmu dan pendapat..

aku rasa aku kenal diri aku..aku mudah terpangaruh..so, sebab tu aku cakap aku akan jadi liar bila balik malaysia..bukan liar mcm mana pon, juz hangout dengan dak2 trek ni...sembg2..kuar konvoi...mcm tu jer..

yang pasti, ayah aku akan bangkang 100% n aku akan jadi hijau... mula la nti datang macam2 angin...apa2 pon..aku ngantuk dah ni..kang nak pergi solat jumaat...erm, aku nak cari sapa2 yg boleh tolong aku sejujur2nya untuk dapatkan paypal...aku dah cuba..tp akaun bank aku dibawah jagaan parent..huahuhahua...

2 comments:

rantong said...

Sekadar ingat mengingatkan. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

andainya hati ini masih dalam tetap dalam mengingatimu..tetapkan la..andainya hati ini sudah jauh darimu...ampuni aku tuhan...aku hanya seorang hamba yang tau jadikan agar sering terlupa.......=(

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?