-->

Thursday, January 22, 2009

hari ni bangun awal pulak dah
salam semua...
hari ni xtau nak kongsi apa..blur sikit...(hari2 lain pon blur)..pagi tadi bangun awal la plak...selalu lewat..huhu~...bangun awal pon masalah kan...sbnrnya bukan masalah apa pon..cma aku tengah mimpi best gler..tup2 dah terbangun...tancang nak tidur balik..nak sambung mimpi td...(mimpi pon bersambung yer)..tp dah x jumpa mimpi tu...dah tu..nak buat apa lagi..nak tido pon dah x ada mood..so, aku bangun je la...

bangun je dari tiso...mula2 x rasa lapar sangat...kira mmg x lapar la..lepas je mandi..terus rasa lapar..tp sblm lapar tu dtg..smpt la dok termenung dalam WC sejam dua untuk kosong kan perut..ntah makan apa semalam...




lepas aku melaram...aku pergi lah melangkah turun cari makanan...aku ingat nak melantak nasi lemak rumah pahang tu sampai 2...sekali aku bawak duit..x cukup rubu'..(25 sen)..huahua...perut aku sedang menyanyi inginkan 2 bungkus nasi lemak....tapi apakan daya..Allah dah tetapkan aku dapat melantak satu je nasi lemak pagi ni..

no hal la..janji aku dapat makan hari ni..daripada org yg dok gaza tu..xdpt makan...bersyukur...cerita pasal Gaza...aku rasa mcm nak jadi super saiya plak..(baru tengok citer dragon ball)...nak je fire semua org iisrael tu..tp apakan daya..aku x mampu...juz update knowledge aku pasal keadaan Gaza sekrg..boleh la..nak bg duit x mampu..nak sumbg tenaga...amal belum cukup..

pagi tadi aku banyak terfikir pasal palestin..entah la..sejak2 aku selalu update pasal palestin ni...selalu teringatkan diorg...n bila teringatkan diorg..semangat nak study tu...ada..rasa mcm lapang jer...tapi ada khabar yang x menyenangkan hati yg melihat , membaca, mendgr...erk..dll je la..

aku ni..bila sentuh buku..mesti mengantuk...myb kelopak mata aku ni dibuat dari serbuk besi kot..berat...last2 aku tertiarap kat cni..study sekejeap sgt..satu bab pon x habis..mula2 ingat aku tertidor atas lantai jer...biar je la..kalau sakit badan nti..sendiri bangun la..sklai aku teringat ibu ku yang tercinta n tersyg ckp..jangan tidur atas lantai...xelok..bahayakan kesihatan..aku terus bangun dan turunkan tilam...(tilam kena sandar kat dinding...ala..org bujang..standart)...dushhhuumm..terus tidur..haha..sampai ahli bait yg perli buat passport pon dah balik..baru aku bangun...

erk..kejap..pasal nasi lemak td...pedas gler...aku siap asingkan sambal dia lg...kira aku makan guna sisa2 sambal yg lekat kat nasi tu je..pedas yakmat...erk, dah azan la...

lastly..aku nak tulis satu artikel sebenarnya..tapi xyah kot...sbb artikel tu dari blog member aku..lebih baik aku buat link ke blog dia je..sng...habis cerita..artikel tu penting..pasal komik kanak2 yang memesongkan aqidah umat Islam..bahaya tu..

rujuk blog ni....http://www.baladi-malaysia.blogspot.com/

apa2 pun..ingat2 la aku selalu...erm, sblm tu..aku ada rancangan nak buat satu hari untuk conference pasal blog...sapa2 yg berminat, samada nak kongsi ilmu, nak korek ilmu...insya-Allah nanti aku iklan kan kat blog ni...

tunggu tau....=)

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?