-->

Thursday, January 8, 2009

penat gler...
salam...penat jugak aku nak bukak balik blog aku ni...template sblm ni agak kusam n ada beberapa kerosakan..mesti ada yg ckp..apa yg susah sgt nak ubah template..n mustahil boleh rosak sbb blogger akan alert kita untuk setiap kerosakan html yg kita buat...untuk pengetahuan..aku gna blogger version lama..sbb ntah la..aku sbnrnya rasa selesa jugak walaupun pening kepala nak cari code..

apa2 pun..sbnrnya..aku teringin nak belaja buat website...myb xde kesempatan lagi..
xpa la..myb satu hari nti..ada la tu peluang aku..dapat tahu skit2 pasal code html, xhtml, javascript, xml n yang lain2 tu pon ok da..

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?