-->

Monday, February 9, 2009

siapa kata lelaki xleh kawin 10?
salam semua..
hari ni tajuk aku agak kontra ckit. Apa2 hal pon, aku setuju dengan tajuk aku tu.
haha..sbnrnya, xdak apa2 pun. Saja tulis tajuk mcm tu.. maybe sebab dah gatal nak kawin agaknya. bagi akulah, untuk diri aku yg kenal tahap ketahanan diri..hehe..aku sepatutnya kawin..hahaha...xla..memain je..

selagi aku dapat thn..aku kena thn...lgpon, aku still seorg student.pasal tajuk aku tu, lelaki mmg la bley kawin sepuluh tp masalahnya sempat ke dpt sepuluh. Ntah2 x sempat ambil satu..dah mati.. so, sebagai muhasabah diri sendiri, jgn la pk sgt bab kawin ni..tumpu my future..nak jadi apa..?

hati aku kuat nak jadi bisnessman..tp ada beberapa keadaan yg menghalang. Aku sendiri x dapat kenalpasti keadaan2 tu..situasi yang agak memberatkan hati aku tapi aku x nampak apa yang memberatkan hati aku ni.

actually, aku tau..dosa aku banyak lantaran membuatkan hati aku benar melakukan kebaikan dan berat untuk terima ilmu.

erk..kawan aku si soliheen ni nak aku login akaun dia plak...nampaknya kena la berhenti menulis sekejap. sambung esok je la nampk gayanya sbb aku limitkan masa 1 setengah jam je ari ni. apa2 pun..teruskan menyokong aku..hehe...tq semua..

6 comments:

mahabbah said...

laki2.. isyh2.. sorg belum dpt ,, mau 100

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

hahaha...sensitif yer perempuan kalau bab ni..

kiranaqistina said...

nk kawen 10? klu ada yg nak la..huhu. klu xda xcukup pye..(gurau je)

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

haha..bukan sekaligus...mana da hukum mcm tu...org pon x buat mcm tu...kirana2..erm, actually...myb kalau dia kawin..pastu meninggal bini dia..sampai 10...gitu la..so, sempat ke..x sempat nak sampai sepuluh tu...

kiranaqistina said...

wah..mmg ada hati nk kawen byk la ni ek..huhu pas bini meninggal terus nk cari br la kirenye ni.. huhu

yusri said...

hahahaha

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?