-->

Saturday, May 9, 2009

Andai itu suratan
Memang sukar utk berbicara soal hati dan perasaan. Malah kalau dikira-kira, Cinta dan Kasih Sayang adalah perkara paling sukar untuk mendapatkannya berbanding dengan kekayaan, kecantikan, pernghormatan. Sesuatu perkara yang baik atau sesuatu benda yang baik selalunya sukar untuk didapati..

Memang Agak Sulit, apabila perasaan yang sudah bicara, orang lain akan mengatakan "..

Lupakan itu...dan Lupakan Ini..


lihat ke depan jangan kau lihat yang ada dibelakang ...life is go on ", tapi semua yang dikatakan orang lain itu tiadalah salah...untuk kita agar kita dapat merenungi sesuatu yang telah terjadi, tapi..???

,..bagaimana dengan kita yang sedang mengalami semua ini,????...marriage is a long term relationship and its more towards partnership, and you should really think very2 careful before u decide on anything. ok?

a)setiap manusia di jadikan berpasangan.
b) setiap niat yg. baik akan beroleh keberkatan.
c) setiap niat yg. baik di mulakan dgn. doa dan penuh keinsafan.
............ Setiap lelaki dan wanita punya perasaan tetapi adakah niat mereka baik atau sebaliknya.

..kekadang kita anggap cinta yang pernah kita rasa bukan cinta biasa, walaupun hakikatnya cinta itu hanyalah cinta biasa. sesungguhnya kita hanya akan sedar cinta itu adalah cinta biasa bila kita benar2 menemuinya. bila?, bagaimana? dan dengan siapa?.... bukan kita yang akan menentukan. kekadang orang yang mengalaminya juga tak cukup mengerti. tetapi alhamdulillah..

anyway wish u the best . Thats what Love is ... You have to live in it.... you have to experience it to remember how alive you are with that person.... have great life together! .. Hargailah hidup yang sedia pendek ini.... Insyallah Bahagia itu milik semua! No War Love Peace.... "Andai kau bukan kekasih, namun bukan sekadar teman biasa" ....aku redha dgn ketentuan-Nya.."i love your forever"

8 comments:

As said...

I would love to read ur entries..cumanya font kecik :D

anyhow..ni boleh la sama dengan peribahasa melayu, berat mata memandang berat lg bahu yang memikul.

Serah padaNya pada benda yang bukan kemampuan kita.. =)

mga Allah bg yang terbaek

kiranaqistina said...

sabar ye ust..

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

ana akan sebaik2nya cuba bersabar ... ana happy jgak ada kawan2 blog yg bg sokongan .. =)

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

untuk as ... terima kasih kerana memahami .. tapi semua ni berlaku atas salah ana jugak ... nak buat mcm mana .. dah x leh repair ..rosak teruk da

ain said...

x pe.
sabarla..
whatever happen today..
just smile n pray for your happiness

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

i'm smiling ... :) but dont know how long ..

nur izzah said...

x pe ustaz,moga2 ustaz mendapat sesuatu yang lebih baik dari itu.allah sayang kt ustaz la tu.

Anonymous said...

...ana doakan yang terbaik utk us...sabarlah atas ketentuanNya...pasti ada hikmah di sebalik setiap peristiwa....smile...wish u in happiness....alwayz...

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?