-->

Sunday, August 23, 2009

puasa ke-2
bismillah ..
dah masuk puasa hari kedua ... hoho ~ berjaya2 ... apa2 pun thn ni lebih baik dari thn lepas ..cumanya malam td x sempat nak pg masjid bulat lg ... dah pergi dah pon tp perut memulas ... myb dah lama x makan nasi arab kot ..hehehhe ..xpon terminum minyak wangi ... ?

sbb semalam air yang diorg bagi tu mcm minyak wangi . wangi tol .. huhu .. hari ni xleh stay lepas subuh la .. mata x kuat .. terlena jugak .. bgn dalam pkl 10pagi..tpkan ada berita yang menggembirakan .. betul la org ckp bulan puasa rezeki murah .. alhamdulillah ada rezeki yang xpatut ditolak ..



25hb ni duit aku masuk .. esok duit minyak wangi masuk ..huhu .. OKB la aku .. xpa2 .. tenang2 aja .. nggak perlu ribut2 .. ala, duit ni kejap je ... kang habis la .. pastu kena cari lagi .. aku ingat nak buat bank arab la .. senang nak buat simpanan .. nak simpan sendiri takut terguna ...

lepas ni kalau ckp duit .. aku nak balik .. nak meminang anak org yang xlepaskan aku tu ... sampaikan dia nak meminang aku ..hoho~ cian dia ... dia nak yang halal la tu .. bagus2 ... susah nak cari yang sanggup berkorban ...

apa2 pon . point aku dan muhasabah kita bersama, rmadhan adalah bulan rezeki .. xyah pk xdak makan or sebagainya ... rezeki mmg murah .. kita sbg manusia ... cuba untuk tidak merungut kerana sifat itu mempamerkan kita sebagai hamba yang tidak bersyukur ... ingat tu .. !!


2 comments:

ZihNuN FaTiN said...

betul tu...dh ckup duit leh la p pinang gadis bertuah tu...hehe...

setuju lg dgn yusza sbb setiap org Allah dh sediakan rezeki msg2..alhamdulillah

yuszas said...

huhu ... bla la ye duit nak cukup .. :)

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?