-->

Monday, October 18, 2010

bila penyakit pelupa dah melarat
Bismillah..
hari ni beli barang kat husien..dok jalan2 kat husien tu..asyik ternampak je dgn beg2 troli..boleh kata dekat 30 kali jgak la mata ni dok pandang beg troli tu..tp xterasa apa2 pon..bila sampai kat hujung husien..ternampak lak topi ala2 sasterawan dulu2..tp x terfikir nak beli pon..so..teruskan dengan hajat mencari stokin dan niqab..

jalan punya jalan punya jalan........jumpa niqab..tp mcm mahal lak..xjadi la nak beli..pastu pergi darus salam...cari kitab..kitab yg dikirim..tp xde..rasa mcm nak keluar dari kedai tu tp xsedap lak dok sekejap2 sbb dalam tu ada aircond...kat luar panas..so, apa lagi...stay la sampai azan asar..hoho..

Bila dah masuk asar je..aku pon pergila ke azhar ikut jalan dalam...jalan khan kalili..sebab redut ckit..kat jalan besar..panas..sambil2 jalan tu...saja2 la tengok kiri kanan..xde pon niat nak beli..dalam dok tgk2 ternampak lak stokin..mmg berhajat nak beli..apa lagi..terus la bertanya...akhirnya dapat juga apa yang dihajati..sekali dengan sarung tangan..

pastu..pas dah beli..aku teruskan perjalanan nak ke masjid..sikit lagi nak sampai kat pondok polis pelancong..aku ternampak la anak patung unta...tup3..teringat anak sedaraku..hanan tomei...ehe..aku pon beli...pas beli je..terus pg masjid..

pas solat..rasa lega..disebabkan semua barang dah dibeli..aku pon bertolak balik ke rumah...mcm biasa...kalau tunggu kat husein tu..bas mmg lambat sgt2..so..dah dekat mgrb jgak la baru sampai rumah..sampai je rumah..terus aku kemas2 barang..bila siap je kemas..dah tutup beg...aku pon test la tarik beg tu....rupa2nya.............

beg aku tu dah patah..huwaaaaaa...patut la mata aku dok nampak beg troli je dari td...topi tu plak..ada member aku pesann...aiyaaa...ingatkan dah x yah pergi husien da...aku nak pergi amik nenas batu n pergi citystar esok...aiyaaa...nak buat mcm mana..dah mmg diri sendiri pelupa tahap gaban..apa2 pn...aku nak kena pergi citystar esok jugak..kalau beg tu x patah, boleh jugak pergi malam ni cari baju untuk balik esok..huhu...malam ni nak kemas semua barang..pastu nak bersedia untuk sebarang situasi yang mencemaskan.. apa2pun...dari hati ke hati..aku mintak maaf kepada smeua kengkawan yang diMesir..kalau ada hutang tu.. tolong tuntut yew..maaf sbb x ingat...salam

3 comments:

sumpit said...

salam perkenalan

yuszas said...

salam perkenalan...:)

Anonymous said...

You actually make it seem really easy together
with your presentation but I to find this matter to be really one thing that I believe I'd never understand. It sort of feels too complex and very wide for me. I'm looking ahead to your subsequent put up,
I'll attempt to get the hang of it!

Stop by my site ... best cellulite treatment

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?