-->

Thursday, October 14, 2010

Teringin nak beli hard disk
Salam semua .. hari ni dah 14 hb 10.. 20 hb aku bertolak ke malaysia.. dalam pukul 1 pagi...kiranya..19hb tu .. malam tu jugak dah kena ada kat airport..harap2 xdak masalah la dengan egyptair.. dah 3 benda da aku hangin dengan egyptair ni.
Lusa lepas aku pergi TM...mean technology Mall kat sabik..aku jenjalan nak tgk harddisk.. sbb aku perlukan menatang ni untuk folder software aku.. sambil2 leh sedut software2 yang dah terbuang.. banyak tu..sebelum ni harddisk aku ada dalam 100gig software sahaja..tapi kebanyakannya ada virus..huhuhuh..


Aku kat sana jumpa harddisk samsung..harga dalam LE 305 .. lebih kurang RM 180 gitu.. aku ingat mahal..so, aku xjadi la nak beli..aku fikir balik nti la beli kat malaysia sbb ingatkan lebih murah...

tup3..esoknya iaitu semalam, aku cek tenet harga samsung..yang paling murah RM 230 n yang paling mahal RM 270..perghhh...nyesal x sambar terus malam tu... xpa2.. malam ni rasanya nak pergi tgk .. tu pon kalau ada duit..huhu..

aduyai..sakit plak perut ni...xmakan lg tp asyik nak membuang je...huhu..
gtg ~

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?