-->

Monday, April 18, 2011

bosannyaa....


Hari ni xde exam...esok ada exam.. patutnya hari ni aku pulun study..tp nampak pulun tidoq ada la...huwaaaa...mcm mana la exam esok..

hurm, xpa la..hari ni xde perkongsian apa2..sebab hari ni aku serabut..nti simpan masa sikit untuk bermuhasabah pon rasa x keruan..xleh nak masuk jiwa...xtau la sebab pa...ada sapa2 boleh bagi tips..?

cuma 1 je la yang aku tau..kalau hati xleh ngam dgn muhasabah atau peringatan untuk diri sendiri, pg la ke kubur..merenung masa depan..atau, pergi tempat yang cantik2..mcm taman ke...something mcm tmpt tu la..



tp..nak keluar pon malas..kalau keluar, mesti duit pon keluar jugak...huuhu..ingat nak jimat minyak keta...nak taman 2 minggu...sapa percaya...aku topup minyak keta Rm 40 untuk 2 minggu...? hehehe... kancil ja..

Aku bukan nak kedekut..tp aku xpandai nak manage duit lg..susah jugak org macam aku ni...pantang ada duit ckit..mesti habis...niat nak simpan..xdapat2 lagi...10sen tol..

Rasanya nak kena kuar jgak ni..nak fax surat kepada IKIM.FM ... penting tu..tp malas plak..hohoho..terus sungguh la mood ari ni....klah..gtg. wassalam




0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?