-->

Wednesday, November 7, 2012

Banyaknya sawang ... ><,
Assalamualaikum ...
dah berkurun x nasihat diri sendiri . Agak lama jugak . Hampir 3 tahun . Myb ni jugak antara sebab nafsu makin liar . hurm , nak salahkan siapa kalau diri jadi orang x berguna kalau diri sendiri yang dah salah pilih jalan ..
Kecewa kali ke2  ...
mm.....kali ni betul2 pedih ...
macam2 perasangka bermain dalam fikiran .. tp.. itu lah .. siapa yang nak di salahkan ... kalau diri sendiri yang tersalah ... aku xtau apa salah aku tapi aku rasa aku tau cuma aku xpasti ... so , dtgla jelaskan kat aku apa salah aku .

Aku xkan marah ....
1st reaction myb mcm marah .. tp nasihat itulah yang aku sangat2 harapkan ... Bukan bererti kalau menasihati tu kita dapat kesan serta merta kat orang yang dinasihati ... ambil masa .. macam aku jugak .. nasihat la aku ... aku perlukannya ... dan aku jugak perlukan masa ..
Jangan marah kalau nak nasihat ....
takut2 nafsu amarah aku menghalang iman aku untuk membesar .. iman kita ni menaik dan menurun .. dan kita juga ada nafsu amarah .. kalau iman kita ni low .. then dalam masa yang sama nafsu marah kita meningkat , agak2 boleh ke kita berfikiran rasional time tu ? mybe lepas beberapa hari  or minggu ataupun mungkin bberapa bulan lepas tu baru kita sedar kesilapan kita ... so , kalau menasihat, jangan la marah atau guna nada yang tinggi ...

Mmmm...
dlu....zaman blog .. walaupun ada facebook, tetap dgn blog .. tp skrg , zaman facebook , blog2 ni aku dah jrang bukak ... nak harap nasihat kawan2 kat fb, susah jugak .. myb diorg segan kot sebab aku kenal diorg or aku boleh msj atau pm diorg directly ... 

kalau kat fb, aku x kenal sapa yang nak nasihat aku ...so, myb aku boleh berlapang dada ..bydaway , hati aku semakin rosak ... aku sedang baikinya ... doakan , aku xjadi tikus yang membaiki labu ... ><,

1 comments:

Anonymous said...

Fantastic beat ! I wish to apprentice whilst you amend your website,
how can i subscribe for a weblog site? The account aided me a appropriate deal.
I have been a little bit familiar of this your broadcast offered
vibrant transparent idea

My website bloomington work from home

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?