-->

Monday, May 5, 2008

angin aku...?
salam kengkawan semua...
kenapa ye sejak dua menjak ni... aku rasa serabut... geram... sempit... padahal xdak masalah pun..semua ok..



hurm..orang cakap kalau kita rasa serabut, sempit...maknanya kita kurang amalan dan jauh dari Allah..hurm..betul sangat tu...tp rasa sempit ni lain dari sebelum ni...sebab sebelum ni, (aku kenal diri aku) lebih jauh aku dari Allah dan amalan aku kosong berbanding sekarang...(myb 0.01%) ..



Sebelum ni kalau aku rasa serabut, juz aku je serabut..orang lain xkan terkesan dengan aku...maksud aku..xder la nak tension2 dengan orang lain tanpa sebab..semuanya bersebab..tapi kali...apsal tension aku x bersebab..hurm..aku pon keliru...




myb sbb nak exam kot...?

tapi sebelum ni xplak mcm ni...

apa lagi benda alah yang menyelit dalam hidup aku ni...!!!?????



nak kata duit xcukup..ok jer...nak kata ada masalah dengan member..aku yang bagi masalah ade la...hurm...apa lagi yer...hutang..? semua dah settle...




kadang2 nak je ketepikan...tapi mana bley mcm tu..kang x sampai 2 hari..datang balik serabut ni...



kalau nak kata bilik aku sepah...aku baru je kemaskan td....baju x basuh lagi?...tu bukan sebab kot...aku x makan lagi ke?..hurm...xder kene-mengena..



so...aku nak kena cari masalah yang ni dulu..kena selesaikan...baru rasa tenang....hurm....sapa2 leh tolong nasihat kan aku...tolong aku cari idea..apa masalah aku niiiiii....





bydaway....


aku xska korang nasihat aku face by face sebab aku xleh dengar nada suara yang berbagai..nanti aku temprature...so...nasihat kat cni lebih berhikmah...=)






aku nak pg makan....lapar lak...salamz....

4 comments:

kekCoklat said...

Salam to aku and nasihat owner... Maybe sbb nak exam kot. Anyway, take it easy. Study smart n dont forget Allah..

http://kiyohashim.blogdrive.com

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

hurm...myb la..tu antara faktor yang berkemungkinan..tapi..sem lepas xla serabut sgt...maksud saya...xder la marah xtentu pasal..myb sem lepas saya sakit..so, emo ckit la...tu x kira la...

bintu hassan said...

salam..
jika renung2kan pak..jika pikir2kn buk..masalah itu mungkin puncanya dari hati yg kusut dan berkecamuk..Allah rindu rayuan kita,,mintaklah dan menangislah didermagaNya..moga ada nusrah disebalik permintaan...

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

huhu~..betul tu....myb jugak malas baca quran...

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?