-->

Saturday, January 31, 2009

yusri membezakan sesuatu..
salam semua..
hari ni aku ingat xnak posting..tap terasa gak nak posting sesuatu..rasa mcm kosong lak hari ni..bukan kosong apa...blog ni yang kosong..

actually..banyak lagi artikel yang aku kena pindahkan dari blog aku yang lama tu...banyak sgt2...font2 untuk download..banyak gler..erm,tapi xtau nak masukkan bila...apa2 pun hari ni aku susun template aku..saja la aku buat dua column untuk vip member aku...ikhwah dan akhawat..hehe..

aku ingatkan ramai ikhwah yang add sbg member aku..rupanya..akhawat..huhuhuhu...nampak sgt lelaki semakin pupus...(tambahan..) lepas ni kena invite lebih ramai LELAKI untuk add as member aku..





hurm..aku nak buat tutorial..tapi xtau bila..takut x sempat lak...kalau sesapa ada idea..boleh la bagitau...aku bukan apa..saja nak kongsi2 ilmu aku ni..sbnrnya..aku xtau secara teori pasal blog ni..aku kena buat dulu..baru aku nampak...

yang paling aku lemah..nak baca code..aku rasa semua org macam tu kan..hehe...lagi2 yg encode kan bacaan code tersebut...lagi gilok...apa2 pun...anugerah dan ilmu yang Allah bagi..jangan di kedekutkan...

kepada ibnu yusuf..aku mintak maaf sgt2..aku betul2 x smpt nak buat cek template tu..jgn risau..esok...ingatkan aku..n untuk yg lain...kalau nak aku buatkan template...aku no hal sbnrnya..cma..mintak tolong letakkan satu hari..full untuk buat blog anda2 semua...

apa2 pun..nak kuar dah ni...buka nak offline..cma cri artikel yang terkini...sblm tu..aku ska amik artikel yang aku ska pastu letak dlm blog aku...sng aku nak rujuk..buat bahan ....=)

apa2 pun..keep in touch..n jangan lupakan aku...

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?