-->

Friday, May 22, 2009

air jernih itu kembali
bismillah..
hari ni aku kali kdua aku jogging pagi2..hhoho..actually, aku kalau ada masalah atau sesuatu yg memberatkan kepala aku, aku akan usaha untuk penatkan diri sendiri..


sbnrnya..aku rindukan si'kecil' ... tapi dia ckp dia nak kawin dah thn ni ... :( dulu..masa kami kawan.. masa aku syg dia sgt2.. susah lak nak kawin.. apsal semua mcm ni ... aku dah hilang 2 tongkat aku .. tinggal satu je ... kalau tongkat yg satu ni patah .. aku xtau nak mulakan hidup yang baru mcm mana..






hua..hua... aku nak buat apa ... belaja pon blom habis ... kalau la aku boeh dapatkan fara semula... mesti aku pon boleh bahagia.. tp dia dah ada org lain...ni semua salah aku jugak .. yang aku libatkan fara dalam hal aku dgn 'si kecil' sapa suruh ...


aku nak buat apa skrg...............????????
nak belajar mmg xleh masuk...aku xnak balik malaysia ..
Allah ....
.. tolong akuuuuu ...

14 comments:

Anonymous said...

salam...
sekadar ingin berkongsi.ustaz mesti ingat,Allah itu sentiasa ada.Biar cinta manusia tiada dalam jiwa,tapi cinta Allah itu sentiasa ada,walau apa pon yang terjadi.cintakan manusia manusia akan mati,tetapi cintakan Allah,kekal abadi.jadi,jangan tension.jangan kenangkan perkara lalu yang akan membuatkan kita lemah semangat.jangan pernah putus asa.pasti Allah dah tetapkan jodoh yang terbaik buat ustaz.

arnamee said...

Salam..

bersabarlah;)
ada yang lebih baik menanti.
nama pun dugaan;)

arnamee said...
This comment has been removed by the author.
arnamee said...
This comment has been removed by the author.
ain said...

si kecil 2 y 'tunang' ust 2 ke?

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

terima kasih arnamee .. semua nasihat mcmtu .. maybe ana x sebaik dia untuk dpt dia ..

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

untuk ain ... si'kecil' bukan tunang ana tp pernah la sampai tahap rancang untuk mendirikan rumahtangga ... xpa la..myb Allah nak ana bercinta dengan ilmu pulak ..

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

hurm.. mintak maaf kalau dalam diari ana tulis gna katanama 'aku' .. tpi untuk berkomunikasi gna 'ana' .. biasala .. nama pun diari kan .. =) .. apa2 pun terima kasih kepada semua...

ain said...

x pe..
just relaks..
wakeup..
open ur eyes..
look ur world with different perception..
maybe it will give u strength..
just fokus on ur stdy..
ignore ur personal problem 4 a while..

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

:) trimas ain .. hehe .. i feel better now .. but some bad feeling just coming throught when i dont need them .. i need 2 focus on ma study but this effct can 'appear' on ma mind ... i hope one day i can forget everythings about that n be new person .. it's hardly 2 me for 1st time ...

Muhammad Yusri bin Mohd Zahir said...

sorry .. broken english ...hoho ...

seorang sahabat said...

salam ya ustaz...
jodoh ptemuan tu smua dtntukan ALLAH...
xperlu ustaz nk sedih2 krana cinta mnusia,krana cinta mnusia xkan kekal abadi yg kekal abadi hanyalah cinta ALLAH S.W.T..x tkutkah kita klu xdpat cinta dr ALLAH krana mngejar cinta mnusia yg pasti xkekal??? la ni ftrah imtihan kejarlah redho ALLAH dlm mncari ilmu di bumi Anbiyak...

Anonymous said...

kuatkn smgt =)

arnamee said...

skrg kamu ada fara dahhhh.
delete kan yg didelete di ats dengan tekan delete forever di blogspot ea, saudara

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?