-->

Tuesday, August 4, 2009

kerdilnya aku ...
bismillah...
dah lama kan aku x update blog aku ni ... skrg dah start cuti sem .. aku xbalik malaysia tahun ni ... aku ckp kat family ... kalau aku nak balik aku nak balik gna duit sendiri ... ikhlas hati mmg rindukan family dan org malaysia tapi mmg xnak balik kalau diizinkan .. biarlah jati diri ni teguh ckit.. eh.. bukan ckit .. teguh banyak2 ... sbb ...



kat malaysia tu perempuan yg mendedah2kan milik Allah yg diorang pinjam banyak sgt .. kat cni xbanyak .. boleh kira .. hatta musim panas .. xbyk sgt .. juz yg pakai ketat2 tu .. ada la ... xkisah la yang tu ... mana2 pon ada ... kalau nak dibanding dengan malaysia , malaysia lagi banyak ... ikut kapasiti rakyat malaysia dgn rakyat mesir, xpatut rasanya org2 kita berdedahan ... huhu ~

memang la kita berbilang bangsa ... non muslim byk dedah2 n beri kesan kepada orang kita .. tp jangan dijadikan alasan kalau iman didada kita x jaga n didik ... kat mesir ni lagi dasyat .. ada parabola ... tapi masih ramai yang menjaga adab ... pemimpin mesir bukan macam malaysia ... kurang2 malaysia ada parti islam yang bebas untuk bersuara dan kita bebas memilih dan menyokong ..

kat cni ... ikhwanul muslimin memang ada .. tapi berhati2 untuk menyokong secara terbuka .. pemimpin kuku besi ni .. bila2 je boleh dapat maklumat yang kita ni sokong ikhwanul muslimin ... sbg tambahan, kat cni kitorang xleh panggil ikhwanul Muslimin tapi kena panggil I.M. ... sebab banyak mata2 ...

apa2 pun bukan tu yang aku nak cerita ... aku nak cerita pasal projek aku yang gagal .. huhu..dalam beberapa minggu.. or bulan .. or hari yang lepas ... aku ada apply untuk jadi webmaster kepada satu company ni ... so diorg bagi tugasan berupa projek untuk bina satu website company diorg ..

aku dengan xcitednya terima la tanpa bertanya panjang .. aku mula berjinak+ dengan joomla ... huhu ... joomla x pakai sistem coding macam blogspot.. mmg ada css n html .. tp dia bercampur dengan php ... poning jugak nak faham ...


aku mmg ska main .. joomla ni system diorg canggih la jugak .. mmg canggih pon .. aku dah 2kali minta tangguh deadline projek tu ... sepatutnya jumaat ni tarikh last .. tp rasa mcm xsempat je ... banyak lagi benda yang aku kena belajar .. tapi xpa la .. sekurang-kurangnya aku boleh teruskan dengan ambil upah design blog orang ... apa2 pon keep in touch ...

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?