-->

Sunday, October 10, 2010

tarikh keramat
salam kawan2..
hari ni 10/10/2010 saya menghadapi 1 situasi yang menggemparkan apabila perlu mengharungi 1 detik sukar iaitu menerima seseorg secara serius dalam hidup saya. Bak kata org...berani kerana benar.




Walaupun dah berkawan agak lama tapi belum pernah lagi alami perasaan yang macam ni. Siang td bergaduh skrg jadi lain plak. huhu... tarikh hari ni merupakans ejarah dalam hidup sy kerana hari ni saya telah melamar seseorang untuk bersama saya.

Kalau ikut hukum, kira da jadi tunang rasanya tp kalau ikut adat...masih belum.. apa2pon terima kasih kepada si dia sebab bagi saya peluang untuk saya buktikan kejujuran saya dan tinggalkan perangai buruk sy yang dulu2. Nak tau apa perangai buruk sy? huhu..kawan2 dah tau kot...






so..sy sangat2 berharap..hubungan ni adalah hubungan yang betul dan berpanjangan. Jangan anggap ni sebagai couple2 org zaman sekarang sbb kami memahami bahawa hubungan ibubapa mempengaruhi pembesaran anak-anaknya.

Apa yang perlu sy lakukan sekarang adalah teruskan usaha membaiki diri. Tinggal kemungkaran dekati kebaikan.doakan kami. :D

1 comments:

Afnan Zass said...

BarakALLAHulakuma...WaBARAKALAIhikUMa...WAJAMAahbaiNakuma bikhoir....

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?