-->

Saturday, October 9, 2010

Fuhhh..dah bersawang blog ni
Bismillah ( mulakan dengan bismillah)

Fuhhh...akhirnya berjaya jugak buang sawang2 kat dalm blog ni..dah x minat dah blogsite macam dulu.. yg banyak2 java..rasa mcm serabut..tpkan xtau la pasni..kot2 minat tu ada balik...O_o

Hari ni habis sehari kat cc buat edit2 blog. Amik dari website tukar2 jadi blog . Dah lama x baut jadi kekok plak. Ada je yg x kena walaupun simple gler...huhu..xpa la..janji puas..

Kebelakangan ni rasa lain mcm je lepas ada seseorg budak yg x dikenali menegur kesilapan yang disengajakan aku. tapikan walaupun teguran tu sakit hati tp disebabkan terasa tu la aku teringat2 sampai sekarang n rasa x sedap je hati ni.

Apa2 pon, aku dah xleh sambung kat azhar. Aku dah kena balik malaysia sebab x lulus. tu la malas sgt belaja..hurm, sambung Insaniah pulak...nampaknya aku kena kuatkan semangat. xleh mudah terpengaruh dah. actually..aku ni mudah terpengaruh...dok mesir pon terpengaruh gak..nasib bek ada biaah yg PMRAM bawa...n ad gak tarbiah uluhiyah dari ISMA.. bila digabungkan..rasa selamat ckit walaupun kadang2 terpengaruh..tp itulah..aku x berapa setuju dengan ISMA di MESIR. Kenapa x bergabung dengan PMRAM? x perlulah bercita2 tinggi nak satu dunia hanya kenal nama ISMA. Begabunglah kerana ISLAM bukan ISMA.

Aku nak cakap banyak pon, aku xmcm diorg. Hebat..baik...so..lebih baik diam. Bina perwatakan. Bina sakhsiah dan paling penting mantapkan ILMU dan IMAN. huhu...letih ni..nak relaks jap..malam kang tgk la nak posting apa kalaua da mood blogging... nge3..salamz

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat dialu-aluan

Update Download

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?

  • Tiada Link

    Harap maaf. Tiada update download yang terbaru. Ada sapa2 nak sumbangkan benda untuk didownload?